četvrtak, 21. srpnja 2011.

Stotinu mu Globusa


Kupovat ću "Globus" neko vrime. Dobro se prisjetiti stare navike redovnog odlaska do kioska, a tamo te bez greške čeka novi broj nekog stripa, makar ovaj put bilo i 5 - 7 strana za 14 kuna. Samo da potraje...
A prije dva - tri mjeseca, naletio sam u nekom šminkerskom magazinu na tekst Rujane Jeger pod naslovom "Vratite stripove u novine". To bi bilo i logično, ako već dugo nemogu opstati samostalni strip-magazini, da se strip pojavljuje tamo odakle je i krenuo, no glavna prepreka tome su, meni se čini urednici naših novina i valjda njihovi vlasnici. Iz mog iskustva urednički mozak funkcionira na sljedeći način:
- O čemu se sada piše ?
- O... Nives Celzijus.
- Ajmo i mi o Nives Celzijus !
To se onda zove uređivačka politika. Dovoljno je pogledati strane novine i magazine i vidit koliko ilustracija ima, ali našim urednicima to je out već 15 - 20 godina, ima brate fotografija kolko hoćeš, ne moraju ni imati veze sa tekstom.
Da se vratim ja "Globusu", drago mi je da se izborio netko za malo prostora u tom tjedniku, jer njega čitaju stariji čitatelji, ljudi koji su čitali stripove u sedamdesetima i osamdesetima...ne života, nego prošlog stoljeća...
Čestitke kolegama i nek potraje šta duže...

Nema komentara: