srijeda, 31. ožujka 2010.

Nerealizirani projekt 3

Početak prve epizode "Prijatelja", iz 2002-e godine. Zamišljeno kao serijal nekakvih kratkih epizoda o dvojici prijatelja, Vladimiru i Denisu, plaćenicima koji obavljaju najprljavije poslove u nekoj imaginarnoj istočnoevropskoj zemlji ( Blitvi, npr. ). Nešto kao istočnoevropski "Torpedo".
Scenarij prve epizode je tako brutalan, da ga valjda zbog toga ni Tico nije uvrstio u "Endem", a neću ni ja na blog, mada ima svega tri table, jer to je nešto prestrašno...

Broj komentara: 6:

Filip kaže...

I šta? sad si nam ga samo ovak malo stavio, ne skroz, samo malo da probamo?...
hahaha, prava muška fora!

zanimljivo izgleda, ali eto. nikad nećemo vidit što je bilo dalje ;-(
gle ovog smajlija, hebote, ko neki kiseli plačko...slučajno. a prikladno.

erca kaže...

Pa da, mislim, crno-bijeli odnosi nisu mi baš jača strana, al ovo je crtež gdje sam se riješio straha od nedostatka crne...
Kad se nađemo Filipe, dam ti kopije da pročitaš. Aj dođi na Mafest?

Filip kaže...

A jeee...klinci su mi premali da jih vodam po stripvašaraima. Iako me taj Mafest već par godina privlači. Grmh...kad je uopće?

erca kaže...

Oko 20. 05. Gosti su Ivo Milazzo i Eduardo Rico. Eto, bit će i Rico :-)

mario kaže...

imaš neku sivu mrlju na u drugon kadru :).. to je biće od skeniranja :))

erca kaže...

na u e :)