četvrtak, 3. travnja 2008.

Ten years after







Prije dvi godine, u suradnji sa autorom teksta Zdravkom Reićem, producentom Mihovilom Rismondom i koloristom kolegom Vladimirom Davidenkom, odradio sam 40-ak tabli stripa o hrvatskoj nogometnoj reprezentaciji. Stvar je krenula preko Ćurina ka Žitku, ovaj je bio zauzet pa je mene pita jel hoću ja, i tako, ok, hoću ja.
To zapravo i nije strip, mada tako izgleda, više je ilustrirani tekst, a muku sam mučio sa gomilom dokumentacije, sve stvarni događaji i likovi, a nisam ja neki portretist...
Album se trebao zvati "Vatreni oduvijek" i izaći pred prošlo svjetsko prvenstvo u Njemačkoj, ali producent nije našao izdavača i stvar je ostala u ladici...
Ovdje je šest tabli o Francuskoj 98, jer tada smo bili treći :-)))

3 komentara:

Rico kaže...

Jebate pička kliko likova, i izgleda super, bas.

erca kaže...

Uberi fotoreportera u zadnjem kadru treće table. Isti Kevin Smith...:-)

Rico kaže...

Ma nije isti, to ti je on, covice brale