nedjelja, 22. svibnja 2011.

Subotnje popodne na Mafestu

Bingo! Tražio sam potpis na svoj primjerak, a dobio sam crtež i potpis Davida Lloyda, majstora od "Vendete"...
Tribina, Darko Macan o strip.gen - u...
Druženje sa Marinom Baučićem i Ivanom Svagušom Svagijem.
Druženje sa Mariom Vrandečićem.
Tribina, Stjepan Bartolić.
Tribina, Brian Azzarello i Goran Sudžuka.
Tribina, David Lloyd i Goran Sudžuka.

Stigoh se bar jedno popodne zaletit do Mafesta u obiteljskom paketu, jer jučer su mi bile najzanimljivije tribine. Nisam baš nešto pazario, tek dva albuma, "Sexualni odgoj" Ivana Svaguše Svagija i "Amnezija" Filipa Andronika, i to jer su mi bili ispod 50 kuna, plus katalog festivala. Neka skuplja izdanja koja su mi napeta, morat će pričekati, da moj Filip prestane trošiti onoliko pelena koliko troši :-)

2 komentara:

Rico kaže...

triba je on o tebe tražit crtež, jbt

erca kaže...
Autor je uklonio komentar.