petak, 6. svibnja 2011.

O stranicama koje ispadaju 2

Još jedno izdanje čiji su listovi krenuli u samodređenje do odcjepljenja, a na okupu ih drže još samo korice, jer imaju pušku. Sjećam se dobro koje je oduševljenje izazva "Rex" Danijela Žeželja, kod mene i Rica, u ono doba kad su albumi bili oaze u pustinji.
Daklem, izdavač Radio 101, urednik Drago Perić, tehnički urednik Boris T. Matić, tisak X press, 1995, svi listovi ispali !
I bolje da su X, nabijem ih 101 put...

Broj komentara: 6:

Unknown kaže...

Gle, ja sam ima isti problem s par stripova i onda sam nedavno probao da korice iznutra dobro namažem supergluom i dobro stisnem stranice. Negdje je upalilo, negdje nije.
Btw, Rex je odličan, ali Sun City je meni osobno nešto najbolje što je Žeželj napravio.

erca kaže...

Majstore, to je bio njihov posao, zato i grintam.
Bajdvej, Rex mi je i danas OK, al najbolji je bio Sofija. I "Kuga" je odlična. Nego, odavno na domaćem terenu ne vidjeh nešto nova od Žeželja?

Unknown kaže...

Kod nas mislim 5-6 godina nije ništa izdao. Ja sam prije jedno pola godine naručio iz SNK "Luna Park" i oduševio se... Bomba od stripa.

Unknown kaže...

U mene ne ispadaju jer ga već 15 godina nisam otvorio :-)
Žeželj je drke-drke đon...
nekad mi je bio super ali danas mi je to sve skupa previše patetično.
Možda bi se isplatilo opet pročitat Rexa da vidim dal se varam (Sofija je bolji, da), ali mislim da imam boljih stvari za čitat koje ne stignem.
Nekad sam i Waitsa slušo nemilice, a danas uopće ne, iako mi je još uvijek puno draži nego Dzezeli (tako ga njegovi Talijani čitaju :-))

Filip kaže...

Okej, opet krađa identiteta...grrr.
Nije Nina, nego Filip, tj. ja.

vampir tibor kaže...

Moj "Rex" je još uvijek čitav, možda zato što ga nikome ne posuđujem ;)