ponedjeljak, 27. listopada 2008.

Vam za Dimija

Jednom davno imao sam sve "Stripoteke", od broja 800 do 934. A onda, kako sam ih posuđivao, vraćale su se tako da bi tu i tamo nedostajao pokoji broj.
Dimi i ja planirali smo prije par godina iskopirati kompletnog Kordejevog "Vama", i ukoričiti ga u dva primjerka. Kad smo ujedinili njegove i moje "Stripoteke", za ovaj naum falio nam je još samo broj 862. Prošle su tako godina-dvi, nismo bili osobito agilni u toj potrazi, a kad sam se lani u listopadu vratio iz Zagreba, našao sam Dimija među novinskim osmrtnicama...
Dimi je otiša, njegove "Stripoteke" ostale su kod mene, a nadam se da tamo di je otiša, imaju kompletnog ukoričenog "Vama"...

4 komentara:

Filip kaže...

Volite se ljudožderi!
Gledam sliku, i mislim si, pa jel to Dimi, pročitam post...je. da, neka su mu laka večna lovišta. a jesi ovaj sa dugom kosom ti?

erca kaže...

Naravno, to mi dlake vijore ispod pazuha...

Anonimno kaže...

pozdrav čudnovatom bradatom biću...ko bi reko da je već godina prošla

Anonimno kaže...

hvala erca