petak, 3. listopada 2008.

Pare,pare


Meni jedan od dražih jednotabloidnih stripova, star nekih desetak godina, objavljen u "Striporami plus" br.1 i u PZLN-u...

Broj komentara: 10:

Anonimno kaže...

i meni i meni......jedna od drazih tabli :)

erca kaže...

Jel se to danas tako kaže? :-)

Anonimno kaže...

Igrom slučaja baš u ruci držim "Priče za laku noć", najbolji strip u njima mi je "U paklenom vrtu".

Anonimno kaže...

Nije da sam baš u toku/tijeku (hrvatski mi baš i nije jača strana) ili šta god već, bio si dobar, al imaš li nešto za šta možeš reć da si neki dan napravio? Il te preživljavanje tolko zaokupilo?
Aj Z

erca kaže...

Fala Tibore. Gospodine anonimni, zaokupilo me, jebiga, al napravio sam nešto nekidan...

dzuka kaže...

je, nekak bi volio vidjet novi crtez. skicu, zvrlju, stagod. nemora nista ambiciozno i elaborirano. samo nek je frishko.

erca kaže...

Uf, svi vole friško, niko neće iz konzerve...

Rico kaže...

Dzuka, kliknes desno doli na ozujak, pa na "juzinu", Erca je zaboravija da to crta trenutno :)

Anonimno kaže...

'ocemo jos juzine !
...ajde Erca...

dam

P.S.
Di mi je ULJE ??!?

erca kaže...

Mislim da je odgovor u naslovu ovog posta...