četvrtak, 4. kolovoza 2011.

Djevojka sa nakitom

Lucija od Fabijana iz epizode "Zaljubljen"...

Broj komentara: 7:

Dan kaže...

Poštovani Rico,
nemam pojma o kakvom se sadržaju radi, ali kao i uvijek prije svega gledam crtež...
Umjesto komentara dajem ti malu sugestiju:
Istuširaj ovaj isti motiv(!),(a mogao bi i neke ranije), služeći se zašiljenim drvenim štapićem ili trskom.
Nije puno posla, a siguran sam da će i tebi rezultat biti zanimljiv.
Uostalom, ako to napraviš, stavi na blog da komentiramo razlike...

Dan kaže...

Mislio sam zaista čisto i profesionalno. Ti si čini mi se isčitao nešto drugo...?
Nema veze, ali napravi "probu" bar za sebe; mislim da bi ti bilo zanimljivo iskustvo...
:)

erca kaže...

Gospodine Zimoniću, nisam ja ništa isčitao između redova, nego na početku :)

Biuk kaže...

Branko Ricov-Rico
Damir Ercegović-Erca
To su dva različita čovjeka, koliko znam.
Ovaj Dan me zbunjuje.

Rico kaže...

postovani Igore, probao sam naci alatku po vasoj sugestiji medjutim nista od toga. Prevrtao sam skovace, pa me zena opizdila triskon po celu. Ipak, ne htjedoh Vasu fantasticnu ideju zanemariti dosjetio sam se necega slicnog, a opet dostupnog. pogledah put nogu i vidjeh da su mi nokti na nogama, posebice palcima ogromni. rodila se fantasticna ideja. Uzeo sam noktaricu i pokusao ono bas lijepo otkidat nokat, medjutim tako je bio nakrivljen i debeo da sam morao sa skarama, ali nije bilo uzalud. Nokat sam osjekao tako da je bio bolji od najboljeg pera. Umočio sam ga u tus i mogu Vam reči da je rezultat izvanredan.
Hvala,

Vas Erca

Dan kaže...

Kakva provala zlobe zbog jednog/nekog lapsusa.
("Evo, to smo mi." Rekao bi jedan stari pisac.) Zato i jesmo tu gdje jesmo.
Ali, nema veze; napravi predloženu "probu" bar za sebe. Mislim da bi ti to bilo zanimljivo, vjerojatno i nužno iskustvo...
:)

erca kaže...

Poštovani gospodine Gačiću
nema tu nimalo zlobe, samo malo zajebancije...
Hvala na sugestiji, napravit ću spomenutu probu, pa ćemo vidit rezultat...
:)